Kus viga näed laita, seal tule ja aita…

Kus viga näed laita, seal tule ja aita…

Nagu ikka sünnivad ideed sageli nii, et tunned millestki puudust, midagi oleks vaja teha teisiti ja kui oled piisavalt valmis, siis elu nügib ja nügib, annab sõnumi, et tee see siis ise ära.
Kui mina alustasin inimeste toetamise teekonda umbes 10a tagasi (esialgu karjäärinõustajana, siis joogatreenerina, massöörina ja nüüd kogemusnõustajana), siis tundsin väga puudust sellisest kompaktsest koolitusest, kus mulle kui algajale antaks mingeid pidepunkte, tööriistu, juhendeid, et ennast kindlamini tunda ja koostöö kliendiga oleks tõhusam. Olen nüüd ise läbinud aastatega palju koolitusi, lugenud-kuulanud-osalenud siin ja ja seal ning valmis pannud just sellise koolituse, millest ma ise tookord puudust tundsin.
Kui ka sina tunned, et oleks mõnda tööriista juurde vaja, siis ehk on see koolitus just Sulle? Oled lahkelt oodatud osalema ja infot ka teistele jagama!


Koolitus “Kliendi toetamise ABC”

Millal toimub: 17.04.2022 kell 10.00-16.00 (1 vaba koht on ka veel 02.04 toimuvale koolitusele)
Kus toimub: Keila Teraapiakeskus (Keskväljak 17 I korrus)
Kellele suunatud: Kõigile huvilistele, kes tegelevad (või soovivad hakata tegelema) klientidega kas individuaalselt või grupis. Olgu siis tegu nõustajaga, koolitajaga, terapeudiga, juhendajaga, mentoriga, sotsiaaltöötajaga jne. (kelle ülesandeks on kedagi nõustada, toetada, juhendada…) Sobib ka lihtsalt inimesele, kel on soov mõista paremini inimeste omavahelisi suhteid.
Koolituse eesmärk: Koolituse eesmärk on jagada teadmisi ja tööriistu, et mõista paremini ennast ja klienti ning seeläbi oleks omavaheline koostöö tõhusam. Koolitus annab võimaluse märgata teadlikumalt oma rolli ja võtta vastutus selle eest, mida sa kliendiga teed.
Grupi suurus: max 10 inimest
Hind: 50€ 
Kontakt/registreerimine: E-post: kairit.krumm@gmail.com, Tel: 5098194
FB event: FB sündmus on nähtav siin.
Koolituse sisu: Koolitus sisaldab nii teoreetilisi teemasid kui ka mitmeid praktilisi võtteid:

 kohtumise keskkond
Millised on olulised punktid, mida teada, et kliendi tulekuks ruumi valmis sättida? Näiteks kuidas tagada kliendile võimalus “põgeneda”, mis annab kliendile turvatunde, mis sõnumi annab kliendile sinu ruum?
 klientide erinevad tüübid
Vaatame koos läbi millised on need klientide põhilised tüübid, kellega meie teed tööalaselt ristuvad. Kuidas tunda ära need, kes päriselt on nõus panustama ja endaga tegelema nendest, kes lihtsalt uudishimutsevad või oma rasket elu kurta tahavad?
 kehakeel, hoiakud
Mida saab välja lugeda inimese kehahoiakust, kehakeelest? Milliseid asendeid ja istumisviise sa ise kliendiga tööd tehes kasutad? Mida need sinu kohta räägivad? Millised toetavad koostööd ja teise osapoole tajumist, millised aga mitte?
 puudutused, toetamine
Kuidas toetada klienti, kui kohtumise ajal tulevad üles intensiivsed emotsioonid? Kas klienti sobib puudutada? Kui jah, siis millised on sobivad puudutused?
 kohtumise etapid
Vaatame üle, kuidas läbi viia kohtumist nii, et sa pigem toetad ja väestad klienti, mitte ei tekita probleeme juurde.
 emotsioonide juhtimine
Kuidas iseenda emotsioone juhtida ning kuidas toime tulla kliendi emotsioonidega? Kuidas märgata, et ega ometi rollid pole vahetusse läinud ja klient toetab hoopis nõustajat?
 muutuse 6 staadiumit
Käime koos läbi protsessi/muutuse erinevad staadiumid, et saaksid igas etapis olla kliendi jaoks parimal võimalikul viisil toeks ja teejuhiks.
 sisekõne endaga kohtumise ajal
Töötades kliendiga on vaja olla pidevalt teadlik nii endast kui kliendist. Millised on need küsimused, mida endale mõttes kohtumise ajal esitada, et fookus oluliselt eemale ei libiseks?
 Suhtekolmnurgad
Draama- ja võidukolmnurk ehk vaatame koos üle, milliseid rolle kipub võtma inimene, kes kliendiga tööd teeb ja milliseid rolle võivad kliendid endale võtta. Kas need rollid aitavad meid? Kui ei, kuidas seda olukorda muuta?
 Enesehool
Kuidas jälgida reeglit, et toetan sind, aga eelkõige hoian ennast?
✿ Kohapeal tekkinud küsimused-vastused